پست ثابت

خدمات کامپیوتر تکنو کامپ

فروش لپ تاپ ، كامپيوتر و ارتقاء سيستم

فروش قطعات جانبي كامپيوتر

چاپ و طراحي انواع كارت ويزيت

جستجوي تحقيق دانشجويي و دانش آموزي

ويروس كشي ، ميكس و ساخت كليپ

نصب ، راه اندازي و نگهداري شبكه

انواع پرو‍‍ژه برنامه نويسي دانشجويي

آموزش نصب ويندوز

نصب انواع سيستم عامل و نرم افزارهاي كاربردي و تخصصي

 

E-mail: TechnoComp1@yahoo.com

 

لینک دانلود جزوه ی محیط چند رسانه ای استاد سلیقه

http://uploadtak.com/download.php?file=w464_Chapter_3__Graphics_.ppt

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با ثبت نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1391 مي رساند نظر به اينكه با توجه به سياستهاي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري و دانشگاه آزاد اسلامي مقرر گرديده است آزمون مذكور با آزمون كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي تجميع شده و به صورت متمركز برگزار گردد . لذا تاريخ ثبت نام آزمون فوق الذكر از روز سه شنبه مورخ 30/3/1391 شروع و تا پايان روز سه شنبه 6/4/1391 ادامه خواهد داشت .
ضمناً اطلاعيه تكميلي درخصوص شرايط و ضوابط ثبت نام در روز شنبه 27/3/91 در سايت سازمان و در هفته نامه پيك سنجش مورخ 29/3/91 اعلام خواهد شد .

تاریخ جدید ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1391



طبق زمانبندی اعلام شده قبلی از سوی سازمان سنجش، قرار بر این بود که ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته سال 91 از هفدهم خرداد ماه آغاز شود ولی با وجود رسیدن به روز 17 خرداد ماه، نه تنها ثبت نام آغاز نشد بلکه تا به امروز که چند روز نیز گذشته است، هیچ اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش پیرامون علت این تاخیر یا زمانبندی جدید ثبت نام ، اعلام نشده است. طبق آخرین اطلاعاتی که از سوی سازمان سنجش به دست آمده است تاریخ جدید ثبت نام از 28 خرداد ماه تا 4 تیر ماه خواهد بود و پذیرش نیز برای ترم مهر و بهمن خواهد بود.

هرچند ایجاد تاخیر در شروع ثبت نام هر آزمونی محتمل و قابل پیشبینی است ولی سکوت چند روزه سازمان سنجش و قرار ندادن کوچکترین اطلاعیه یا عذرخواهی از داوطلبان بی شمار این آزمون جای تعجب و تاسف دارد.

راه‌های سوءاستفاده از ایمیل‌های شخصی

 
در زمان ارسال ایمیل برای رعایت امنیت می‌توانیداز گزینه‌های Cc و Bcc استفاده نمائید،در زمان ارسال ایمیل به شخصی با انتخاب Cc می‌توانید یک کپی از آن را برای دیگری بفرستید.
"چقدر با گزینه Cc و Bcc آشنا هستید و سعی نموده اید از آن استفاده نمائید؟" همانطور که می‌دانید در زمان ارسال یک پست الکترونیکی درگزینهTo نام گیرنده یا گیرندگان ایمیل را وارد می‌نمائید، اما پلیس فتا در توصیه‌هایی شما را با این دو گزینه، یعنی Cc و Bcc آشنا می‌‌کند. دو گزینه‌ای که نقش با اهمیتی را در امنیت صندوق پست الکترونیکی و همچنین گیرندگان شما بر عهده دارد.
ادامه نوشته

پروژه

                     



                           * کلیه پروژه های برنامه نویسی پذیرفته میشود *

                    

»  زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 91 مشخص شد

طبق آخرین اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ( سراسری ) سال 1391 در تاریخ هفدهم خرداد ماه سال 91 آغاز و تا تاریخ 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.

همچنین این آزمون در تاریخ دوم شهریور ماه سال 91 برگزار خواهد شد. دلیل این تاخیر به نسبت سال گذشته، تداخل زمان برگزاری آزمون با ماه رمضان اعلام شده است.

»  زمان ثبت نام و آزمون کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای مشخص شد

بر اساس زمانبندی تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته ( فنی و حرفه ای ) از تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

کنکور کاردانی پیوسته سال 91 به صورت یک مرحله ای و در تاریخ سوم شهریور سال جاری برگزار خواهد شد و نتایج آن تا اواخر شهریور ماه اعلام میشود

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اعلام اسامي پذيرفتگان نهائي مرحله تكميل ظرفيت

اینجا ایران ،
سازمان سنجش آموزش کشور برای تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اطلاعیه میدهد :
پذيرفتگان نهايي هر يك از رشته‌هاي تحصيلي در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته ‌سال1390، مجاز به شركت در مرحله تكميل ظرفيت ( موضوع اين اطلاعيه ) نمي‌باشند.

جواب نهایی تکمیل ظرفیت :
داوطلباني كه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي قبول شده‌اند، لكن بدلايل مختلف، متقاضي ثبت‌نام در موسسه ديگري به جز موسسه محل قبولي خود در قالب تكميل ظرفيت بودند. چنانچه اين داوطلبان تقاضاي خود را با ذكر كدرشته مورد نظر در زمان مقرر به اين سازمان ارسال و يا به موسسه مربوط ارائه نموده باشند در رديف پذيرفته‌شدگان قرار گرفته‌اند.

فقط در ایران میتواند همچین اتفاقی میافتد تا فرزندان مسئولین بتوانند به دانشگاه ها و مراکز عالی راه پیدا کنند

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اعلام اسامي پذيرفتگان نهائي مرحله تكميل ظرفيت رشته‌هاي مربوط

قبل از اینکه ادامه مطلب رو بخونید باید بگم که

متاسفانه بعضی از افراد سازمان سنجش با این تکمیل ظرفیت فقط حق بقیه بچه ها رو خوردن و امیدوارم که خیر و برکت از زندگی این مسئولین بره

نمیدونم چی فکر کردن 

فکر کردن خودشون خ ر هستن بقیه هم مثل خودشون هستن نه عزیز ما تا آخرش هستیم 

ما این همه درخواست دادیم جزء آدم حسابمون نکردن حالا اومدن میگن ..............

شاید این وبلاگ فیلتر بشه ولی دیگه مهم نیست

برید جکشون رو بخونید خودتون میفهمید 

ادامه نوشته