|||  به تکتا دانلود خوش آمدید   |||

||| به  تکتا دانلود   پایگاه دانلود نرم افزار و گرافیک ایران خوش آمدید |||

این وبسایت مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.



دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC


همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC


ادامه نوشته

بازی جذاب و محبوب Temple Run 2 – آیفون و آیپد

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

temple run 2 بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   آیفون و آیپد

 


ادامه نوشته

دانلود بازی The Cave برای PC

The Cave – عنوان جدید ران گیلبرت سازنده بازی های محبوب Monkey Island و Maniac Mansion و محصول استودیوی Double Fine است.استودیوی دابل فاین در سال ۲۰۰۰ توسط تیم شیفر بازی‌ساز معروف و همکار قدیمی گیلبرت در لوکاس آرتز تاسیس شده‌است.اگر چه امروز بیشینه ی بازی های مدرن و پرطرفدار به سبک سه بعدی ساخته می شوند اما بازی های دو بعدی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.همان گونه که از نام بازی پیداست مراحل بازی در فضای یک غار اسرار آمیز طی می شود.در آغاز بازی می توانید از میان هفت شخصیت مختلف یکی را برگزینید.جالب اینجاست که هر یک از این شخصیت ها علاوه بر داشتن استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد داستان ویژه ی خود را دارند.این بدان معناست که با گزینش هر یک از آنها فضای جدیدی را در بازی تجربه می کنید.برای نمونه مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب عبور کنید و در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد.در ابتدای بازی تنها سه شخصیت آزاد بوده و قابلیت انتخاب را دارند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

The Cave-RELOADED | 1.22 GB

 

Cave Cover دانلود بازی The Cave برای PC

 

ادامه نوشته

دانلود دوبله فارسی انیمیشن تینکربل ۴ : راز بالها Tinker Bell and the Secret of the Wings

Tinker Bell and the Secret of the Wings (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

| راه حل هماهنگ کردن صدا به پست افزوده شد |

 

Tinkerbell دانلود دوبله فارسی انیمیشن تینکربل 4 : راز بالها Tinker Bell and the Secret of the Wings


ادامه نوشته

دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012


Young Justice Season 2 2012 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 قسمت های ۱۱ و ۱۲ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۱۱ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Young Justice 2 دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012

 


ادامه نوشته

دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013

Ultimate Spider-man S02  720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وب سایت های ایرانی با زیرنویس فارسی و کیفیت ۷۲۰ p

  قسمت های 1 و ۲ در ادامه همین مطلب افزوده شد

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

 

ادامه نوشته

دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت ۱۰ به همراه زیرنویس فارسی در ادامه همین مطلب قرار گرفت
 
the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011

ادامه نوشته

دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

قسمت های 12 تا ۱۸ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

 

ادامه نوشته

مبدل قدرتمند صوتی Xilisoft Audio Converter 6.4.0 Build 20120801

Xilisoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی  band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

Xilisoft Audio Converter مبدل قدرتمند صوتی Xilisoft Audio Converter 6.4.0 Build 20120801

 

 

 

ادامه نوشته

آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 1.5

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 1.5

 

 


ادامه نوشته

مجموعه کامل Microsoft Office 2011 برای مک

در این نوشته برایتان مجموعه‌ی کامل آفیس ۲۰۱۱ برای مک را آماده کرده‌ایم. شاید آفیس نیازی به معرفی نداشته باشد. در مک هم همانند ویندوز می‌توانید از مجموعه‌ی آفیس شامل Word, Powerpoint, Excel و… استفاده نمایید و از امکانات ویژه‌ی هر برنامه بهره‌مند شوید. مایکروسافت ادعا می‌کند کسانی که در ویندوز کاربران دائم آفیس بوده‌اند در مک هم با همان فرمت‌ها و دستورها مواجه خواهند شد و نیازی ندارند وقتی را برای یادگیری صرف کنند. این مجموعه شامل دو ورژن Home and Student و Bussiness است. توجه داشته باشید متاسفانه آفیس مک سازگاری کامل با زبان فارسی ندارد ولی با این حال روش‌هایی وجود دارد تا بتوانید از زبان فارسی نیز در این مجموعه بهره‌مند شوید، مثل باز کردن یک فایل که قبلاً در آفیس سازگار با زبان فارسی ایجاد شده و انجام عملیات در آن فایل که در این حالت مشکلات آفیس با زبان فارسی به حداقل خواهد رسید.

 

office for mac 2011 مجموعه کامل Microsoft Office 2011 برای مک


ادامه نوشته